Mijn-omgevingen

Een Mijn-omgeving is een online, beveiligde omgeving waar gebruikers terechtkomen als je inlogt. Op deze omgeving hebben gebruikers dus 24/7 toegang tot online zaken die ze zelf kunnen regelen. Dat is gebruiksvriendelijk, veilig en kostenbesparend!

Mijn-omgevingen


Mijn-omgevingen zijn online, beveiligde platforms waar gebruikers toegang hebben tot diverse zelfbedieningsopties. Hierdoor kunnen zij op elk gewenst moment hun zaken online beheren. Gebruiksvriendelijkheid staat voorop, wat ten goede komt aan klanten, leveranciers, personeel en jouw onderneming. Een op maat gemaakte Mijn-omgeving is bovendien kostenbesparend: alles wat een gebruiker zelf kan regelen hoeft niet meer telefonisch of per mail door jouw medewerkers geregeld te worden!

Hero afbeelding - Mijn-omgevingen

Welke Mijn-omgevingen zijn er?

Er bestaan zeer veel soorten Mijn-omgevingen: voor iedere klant zal een platform er anders uitzien. Een greep uit de soorten platforms die bestaan:

  • Klantenplatform:
    Een veilige online ruimte waar klanten zelfstandig diverse activiteiten kunnen beheren.
  • Inkoopplatform:
    Beheer het gehele aankoopproces binnen een beschermde online omgeving.
  • B2B platform:
    Een platform waar gebruikers zelf producten en diensten kunnen bestellen.
  • Intranet:
    Een ruimte voor het veilig delen van personeelsberichten, documenten en kennis.

Voor bedrijven die hun digitalisering en klantinteractie naar een hoger niveau willen tillen, is een Mijn-omgeving de ideale stap! Een platform verzekert dat je 24/7 bereikbaar bent voor klanten en speelt in op de toenemende verwachtingen van de klant. Een klantenplatform verhoogt de efficiëntie, productiviteit, inzicht in klantgedrag en stelt je in staat beter te sturen op KPI’s. Het integreert verschillende informatiestromen en processen in één centraal klantplatform, verhoogt klanttevredenheid, verbetert de service en verstevigt klantrelaties. Begin vandaag nog met de ontwikkeling van een klantplatform.

Hero afbeelding - Mijn-omgevingen

Voordelen van een Mijn-omgeving

  • Vergroot het gebruikersgemak voor klanten
  • Iedere gebruiker heeft een eigen inlog en toegang tot eigen persoonlijke data
  • 24/7 bereikbaarheid
  • Besparing op operationele kosten
  • Snellere doorlooptijd op processen

Uitgelichte cases