Portalen

Een portal is een online, beveiligde omgeving waar gebruikers terechtkomen als je inlogt. Op deze omgeving hebben gebruikers dus 24/7 toegang tot online zaken die ze zelf kunnen regelen. Dat is niet alleen gebruiksvriendelijk, veilig en kostenbesparend.

Portalen zijn online, beveiligde omgevingen waar gebruikers toegang hebben tot diverse zelfbedieningsopties. Hierdoor kunnen zij op elk gewenst moment hun zaken online beheren. Gebruiksvriendelijkheid staat voorop, wat ten goede komt aan klanten, leveranciers, personeel en jouw onderneming. Een op maat gemaakt portaal is bovendien kostenbesparend: alles wat een gebruiker zelf kan regelen hoeft niet meer telefonisch of per mail door jouw medewerkers geregeld te worden!

Hero afbeelding - Portalen

Welke portalen zijn er?

Er bestaan zeer veel soorten portals: voor iedere klant zal een portal er anders uitzien. Een greep uit de soorten portals die bestaan:

  • Klantenportaal:
    Een veilige online ruimte waar klanten zelfstandig diverse activiteiten kunnen beheren.
  • Inkoopportaal:
    Beheer het gehele aankoopproces binnen een beschermde online omgeving.
  • B2B portaal:
    Een portal waar gebruikers zelf producten en diensten kunnen bestellen.
  • Intranet:
    Een ruimte voor het veilig delen van personeelsberichten, documenten en kennis.

Voor bedrijven die hun digitalisering en klantinteractie naar een hoger niveau willen tillen, is een klantenportaal de ideale stap! Een portaal verzekert dat je 24/7 bereikbaar bent voor klanten en speelt in op de toenemende verwachtingen van de klant. Een klantenportaal verhoogt de efficiëntie, productiviteit, inzicht in klantgedrag en stelt je in staat beter te sturen op KPI’s. Het integreert verschillende informatiestromen en processen in één centraal klantplatform, verhoogt klanttevredenheid, verbetert de service en verstevigt klantrelaties. Begin vandaag nog met de ontwikkeling van een klantportaal.

Hero afbeelding - Portalen

Voordelen van een portaal

  • Vergroot het gebruikersgemak voor klanten
  • Iedere gebruiker heeft een eigen inlog en toegang tot eigen persoonlijke data
  • 24/7 bereikbaarheid
  • Besparing op operationele kosten
  • Snellere doorlooptijd op processen
Afbeelding