Voor de vormgeving is gekozen voor een fris en licht ontwerp, met veel beelden en een heldere navigatie. Forza onderscheid zich door het bieden van vergaande service, daarom is er veel aandacht besteed aan het uitwerken van een probleemloze gebruikerservaring. Zo kunnen bezoekers en klanten snel vinden waar zij naar op zoek zijn. Uiteraard is de website volledig responsive, zodat deze op elk schermformaat juist wordt getoond.
Gebruiksvriendelijke back-end
Ook aan de ‘achterkant’ van de website, binnen het CMS, is de nodige aandacht besteed aan de gebruiksvriendelijkheid. Degene die de website beheert heeft alle ruimte om content te creëren, landingspagina’s aan te maken en de website te optimaliseren voor zoekmachines.
Het resultaat mag er zijn, sinds de lancering van de website in Maart 2022 zijn er honderden terugbelverzoeken, proefritten en servicebeurten aangevraagd, en duizenden potentiële klanten hebben hun gegevens achtergelaten bij het aanvragen van de gratis informatiebrochure. Deze leads worden uiteraard vakkundig opgepakt door het team van Forza, en vele van hen zijn inmiddels tevreden klanten.